Unilever
Vanilka z Madagaskaru
O kampani
Cílem této realizace bylo představit novou originální příchuť zmrzliny Carte d’Or, a to vanilku z Madagaskaru. Připravovali jsme inzerci do celkem 32 magazínů, kdy jejich zásah překračuje hodnotu 1 000 000 čtenářů..
/www/doc/www.leemon.cz/www/reference/blocks/numbers.php on line 57
; color: #6d6f71">
unilever
Kampaň v číslech
2
cílení na dvě země
32
druhů trendy magazínů s inzercí Carte d‘Or v ČR i SR
14
bigboardů v ČR i SR
2
měsíce realizace kampaně
unilever
Klíčový vizuál
Říká se, že láska prochází žaludkem a my si moc vážíme toho, že můžeme přinášet pohodu do vašich kuchyní.

Zpracováním lákavého klíčového vizuálu jsme vyvolali chuť na tuto vanilkovou zmrzlinu nejen u nás v České republice, ale i na Slovensku. Nezapomněli jsme ani na outdoor, vizuál láká k ochutnání z minimálně 14 bigboardů v obou zemích.

unilever
Ideální pro každou příležitost
Neodolatelně jemná vanilková zmrzlina vyrobená z přírodní vanilky pocházející z Madagaskaru.
Vychutnejte si ji jen tak nebo jako skvělý doplněk vašich oblíbených dezertů.
Co ještě dodat – je prostě vynikající!